Vyhledávání


Kontakt

Napiště mi:

E-mail: fetisista@volny.cz

Vaše příspěvky: e-mail z 24.7.2012

31.07.2012 22:25

ahoj,

dneska jsem se dověděl o tvých stránkách a chtěl bych přispět taky svou troškou do mlýna...:-)

mám trochu jiný fetiš než-li ty, ale myslím, že by tě i tak mohl zajímat. mým fetišem je trvalá na chlapech.

strašně mě to už odmala vzrušuje. začalo to tím že jednoho dne přišla jedna učitelka, která vždycky měla krátké, rovné

vlasy, do školy a měla udělanou mokrou trvalou. fascinovaně jsem na to koukal, ale nechápal jsem proč tyto pocity mám.

bylo mi tehdy 11. od té doby mě trvalá vzrušuje ale pouze na chlapech...
je to hodně těžké, protože v dnešní době se trvalá, natož na chlapech, vyskytuje velice zřídka...

znám 2 chlapy co trvalou nosí dodnes, ale ne osobně.navíc to nejsou gayové... takže pravděpodobnost, že bych s někým

z nich mohl mít je naprosto nemožná... ale rád bych to zažil.

chtěl bych si nechat udělat trvalou sám, ale chybí mi na to odvaha... zažít ten pocit mít na hlavě plno úzkých natáček a vědět

že se mi kudrnatí vlasy....

p.